آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»خدمات»ماشینهای اداری»استند تاچ و کیوسک لمسی
استند تاچ و کیوسک لمسی -pic1

استند تاچ و کیوسک لمسی

پارس تاچ طراح و سازنده تخصصی کیوسک لمسی ، وب کیوسک لمسی و استند لمسی شما را به بازدید از سایت www.parstouch.ir و رزومه کاری چشمگیر خود دعوت می نماید. پارس تاچ ، هر بار در قرعه کشی برنامه دور همی به خانه های شما می آید.
کیوسک چندلمسی پارس تاچ به صورت کاملا سفارشی و بنابر سلیقه و نیاز شما و همخوان با دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر ارائه می گردد. شما می توانید سایز، تعداد لمس، طرح، جنس و رنگ بدنه و دیگر مشخصات کیوسک یا استند لمسی خود را انتخاب نمایید و نمونه ای منحصر به فرد از کیوسک مولتی تاچ را راشته باشید. در صورت نیاز و سفارش شما، نرم افزار اینتر اکتیو و تعاملی سفارشی نیز برای استفاده در کیوسک تاچ اراده می گردد. بنا بر نوع نرم افزار میتوانید وب کیوسک چندلمسی را در زمینه های مختلف استفاده نمایید:
روابط عمومی و اطلاع رسانی، دیجیتال ساینیج digital signage ، نظر سنجی و تکریم ارباب رجوع، CRM ، راهنمای ارباب رجوع، راهنمای توریست و مسافر، نمایش کاتالوگ دیجیتال و معرفی محصول، نمایش منوی غذا درفودکورت ، رستوران، فست فود و کافی شاپ و انتخاب و سفارش، غرفه های نمایشگاهی جهت نمایش تبلیغات، ثبت مشخصات بازدید کننده و ...، مراکز تجاری و هایپر مال ها، ترمینالهای مسافری، اماکن توریستی و موزه ها، دانشگاه ، کتابخانه مجازی و کتابخانه دیجیتال، اماکن تفریحی و فرهنگی، لابی هتل ها و مجتمع های بزرگ و..... با قابلیت اتصال به شبکه از طریق LAN و Wi-Fi و با امکان تعبیه تجهیزات جانبی مورد نیاز: اسپیکر، پرینتر، بارکد خوان، QR reader، Webcam، کارتخوان مغناطیسی، سنسور ثر انگشت و ... می باشد.
02166125044,45,66
www.parstouch.ir


آگهی دهنده: parstouch
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - ماشینهای اداری در تهران
آدرس: بلوار کشاورز، بین کارگر و جمالزاده، پلاک 113
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۱۲
بازدید: 1210 بار
ایمیل: