آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»ماشینهای اداری» آموزش تعمیرات بارکدخوان
 آموزش تعمیرات بارکدخوان-pic1

آموزش تعمیرات بارکدخوان

در بخش آموزش تعمیرات دستگاه بارکدخوان که زیر مجموعه تعمیرات ماشینهای اداری میباشد اشکالات برد و لیزر دستگاه مورد بررسی و تحیلل قرار میگیرد. سرفصلهای دوره آموزش تعمیرات بارکد خوان:
آموزش انواع مدلهای اسکنر بارکدخوان در بازار ایران (فروشگاهی، اداری)
آموزش نصب بارکدخوان و ست کردن آن با نرم افزارهای حسابداری
آموزش تعمیرات بورد بارکد خوان
آشنایی به اجزای اسکنر و شناخت روش اسکن تصاویر

دقایق اولیه دوره آموزش تعمیرات اسکنر بارکد خوان
تعریف اسکنرهای بارکدخوان:
بارکدخوان وسیله ای الکترونیکی است که با تابش پرتوهای فروسرخ به بارکد کالا، نوع و اطلاعات مربوط به آن را تشخیص می دهد. از این وسیله در فروشگاه ها، انبارها و غیره استفاده می شود. دستگاه بارکد خوان (اسکنر بارکد) یک دستگاه الکترونیکی برای خواندن بارکدهای چاپ شده است. مانند یک اسکنر مسطح، شامل یک منبع نور، یک لنز و یک حسگر نوری تبدیل کننده پالس های نوری به الکتریکی است. علاوه بر آن، تقریبا تمام بارکد خوان ها شامل مدارات دریافت کننده بارکد و تجزیه و تحلیل داده های تصویر ارائه شده توسط سنسور و ارسال مطالب بارکد به پورت خروجی میباشند.
اسکنرهای نوع قلمی
بارکدخوان های نوع قلمی از یک منبع نور و یک دیود حساس نسبت به نور تشکیل شده اند که در کنار یکدیگر در نوک یک قلم یا ترکه قرار داده شده است. برای خواندن بارکد، نوک قلم بصورت یکنواخت به حرکت در سراسر میله در می آید. دیود اندازه گیری حساس به نور شدت جریان نور منعکس شده از منبع نوری و شکل موج تولید شده و عرض میله ها و فاصله های آنها از یکدیگر را در بارکد اندازه گیری می کند. میله مشکی در نور جذب شده از بارکد و نور منعکس شده از فضاهای سفید نمایانگر شکل موج ولتاژ تولید شده توسط فتودیود است و میله و فضای خالی الگویی در بارکد است. این شکل موج توسط اسکنر به شیوه ای شبیه به مورس کد (نقطه خط تیره) رمزگشایی میشود.
اسکنرهای لیزری
بارکدخوان های لیزری به همان روش بارکدخوان های نوع قلمی کار می کنند با این تفاوت که از یک اشعه لیزری به عنوان منبع نور استفاده میکنند و به طور معمول به کار رفت و برگشتی آینه ای یا چرخشی برای اسکن پرتو لیزر در سراسر بارکد به جلو و عقب میرود. همانند اسکنر های نوع قلمی از یک دیود حساس به نور برای اندازه گیری شدت نور منعکس شده از بارکد استفاده شده است. در هر دو اسکنر قلمی و اسکنر لیزری، نور منتشر شده از بارکدخوان سریعاً تفاوت در اندازه روشنایی الگوی داده را بوسیله مدار دریافت کننده حساس به نور طراحی شده برای شناسایی سیگنال های یکسان با الگوی مدل سازی مشابه مقایسه میکند.
اسکنر های CCD
بارکدخوان های CCD از آرایه ای از صدها حسگر نوری بسیار کوچک خطی استفاده میکنند که در بالای اسکنر قرار گرفته اند. مستقیماً در مقابل هر یک از آنها حسگرهای اندازه گیری شدت نورقرار دارند. هر یک از حسگرهای نور در اسکنر CCD به تنهایی بسیار کوچک هستند و به دلیل اینکه صدها سنسور خطی در هر ردیف وجود دارد، یک الگوی ولتاژ یکسان به عنوان الگوی بارکد به وسیله اندازه گیری پی در پی ولتاژ مقابل هر حسگر در خط در بارکد تولید شده است. تفاوت مهم بین اسکنرهای CCD و نوع قلمی و یا اسکنر لیزری این است که اسکنر CCD نور محیط ساطع شده از بارکد را اندازه گیری می کند در حالی که قلمی یا اسکنرهای لیزری نور منعکس شده از یک منشاء فرکانس خاص از خود اسکنر را اندازه گیری میکنند.
_________________________________
شرکت کــــــــــامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
02188931933
09102148442
آدرس: تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان
tamiraat.com/barcode-scanner-repair/
_________________________________
آموزش تعمیرات بارکدخوان در کارگاه کامتک توسط تعمیرکار مجرب این دوره تدریس میشود. بعد از دوره در صورتیکه اشکالی داشته باشید کلاس رایگان داریم و سعی کرده این بصورت تلفنی و حضوری اشکالات کارآموزان را بعد از کلاس تعمیرات بارکدخوان رفع کنیم. برای عزیزان علاقمند به دوره بارکدخوان خوابگاه نیز در نظر گرفته ایم. برخی از توضیحات اولیه کلاس تعمیرات بارکدخوان را دربالا آورده و عکس های این کارگاه در سایت برای اطلاع شما آورده شده است.


آگهی دهنده: کامتک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - ماشینهای اداری در تهران
آدرس: تهران میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان
به روز شده در:۱۳۹۶/۳/۱
بازدید: 1225 بار
ایمیل: